Tisdag, 29 Maj

Depp musik och storstädning avklarat.
Nu blir det tröstätning, tycka synd om sigsjälv och sakna alla ett tag.
Sen blir det gymmet (styrka, kondition och avslut: simning och lite bubbel pool).
Sist men inte minst: kolla big brother, en film och sen läsa lite.
KUL?! .....


........ Kan inte alla bara hoppa fram från ingenstans o berätta att allting bara va ett skämt. Ingen ska hem än på 2 månader??.. 



Puh, thank god att jag tröstäter fruktsallad iaf. Låter ju som att jag e värsta deppig. Det är jag inte!
Bara lite ledsen, ensam. Känns som att jag borde vara van vid detta laget att folk skiljs åt. Men det är lika jobbigt varje gång någon lämnar santa barbara och jag är kvar. 

Jag vill bara att någon ska klappa mig på axlen o säga: Sandra, det är lugnt! Vi kommer ses igen!! This is not goodbye, just: see you later!



Jag kommer iaf ha massa tid på mig att träna bort denna äckelkroppen, och sola så jag blir brun o fin :)
Ses i sverige allihopa!
<3

Kommentarer
Postat av: Annis

Klart att ni kommer ses igen, ni får ju hålla kontakten ju :) Och din kropp är inte äcklig den är fast, tänk på mig som är helt sladdrig.. :)



Puss & Kram

2012-05-30 @ 22:56:54
URL: http://annisj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0