Tisdag.

Idag har jag prov, önska mig lycka till!!
Jag är nervös. Men snart är alla prov sluut! snart slutar skolan, vilket är både bra och tråkigt.

..Snart kommer min maammmiiii hiit :D
Läs hennes blogg här: http://kristelohman.blogg.se/
(den e inte lika kulig som min dock heheheeheh men ändå!) 

Och sen måste jag bara säga en sak!! Facebook.. 
is addicting..  Vårt internet är konstigt, så helt plötsligt (ganska ofta) så försvinner facebook. Och så kommer man inte in på typ 20 min. Under denna tiden hinner jag få lite halvt panik, för tänk om något roligt händer precis då, eller om någon skriver till en.
SUCK! jag är facebook missbrukare.
Steg ett är avklarat, förnekelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0