update

Denna veckan har det hänt massa kul.
Vi drog till Los Angeles, bodde nästan mitt på hollywood boulevard. Träffade kul folk, gick på den finaste bion jag någonsin sett, varit vid hollywood skylten, varit på rundtur och sett kändisarnas hus, gått på walk of fame, och slutligen gått på universal studios. Riktigt kul. Och nu har vi fritt inträde för resten av året. Wohooo

Sen har vi festat, haft grillkvällar och lite sånt. 
Imon blir de tillbaka till allvaret. Skolan börjar. 

Imon har jag och Nicole simning kl 11, och matte kl 12.50. Helt ok!
:D




Michael Jacksons grind.

Vårt motell

Fin bio där vi såg skönheten o odjuret 3D. Innan filmen var det någon fin ljusshow som intro. Sjukt fint.


Hitta min stjärna!


Vi träffade svampbob.
Efter bilden tryckte svampbob upp Nicole i buskarna och gjorde pussljud.
"Oh, Spongebob just got himself a new boyfriend"
Såhär blev resultatet:

HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0