Starting to come to an end!

Oh neeej!
Satt o tänkte massa igår. Alltså. Det är snart dags o åka hem... 
Eller inte riktigt för mig, jag måste ju stanna o ta sommarklasser.
Men jag menar terminen är snart slut!
Och folk kommer åka hem, iväg. Göra annat. 

Alla underbara människor jag lärt känna här kommer skiljas åt och åka åt olika håll för att göra sitt.
Lite som förra terminerna, förrutom att,  nu e det verkligen: this is it! Tack och hej!
Jag åker hem! kommer aldrig mer att bo här, gå runt på statestreet och njuta av solen som en del av min vardag.
Kommer aldrig mer ha awesome college party med mina vänner.

... De känns tomt..

I fredags köpte jag graduation kläder,  de va då tankarna började gå, shit snart e allt slut. 
Mitt liv i usa, efter 3 år är över. Jag kommer få mitt AA-degree, och vad händer sen? 



Oh well! Man kan inte ändra på fakta, så det är nu man ska göra det bästa utav tiden!
Njuta, och ta vara på allt!

Sen är det dags att påbörja nästa fas i livet o göra den minst lika fantastisk!

Santa Barbara <3 I dont ever wanna leave you!
Snyyfft

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nu det riktiga livet börjar sandra. Så gör det bästa av det. Kram Älskar dig

/ Mamma

2012-04-19 @ 19:50:19
Postat av: Kristel

Det är nu det riktiga livet börjar sandra. Så gör det bästa av det. Kram Älskar dig

/ Mamma

2012-04-19 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0