Tröööötttt!!!

Hej gott folk. Tänkte sova, men saken är, att jag itne är trött.. Fail.
Imorrn, ska vi på lägenhetsvisning (yey), kommer iofs sakna lite hur vi har bott nu, men tror de kommer bli ännu mer awesome o bo nära skolan. Alla studenter bor där så man kommer träffa mer folk, OCH bo så nära stranden är ju helt fantastiskt, man kan gå o surfa, bada, grilla på stranden när man vill. Och typ kolla på solnedgången.

I allafall efter lägenhetsvisningen imorgon så det bär det av till Chelsea och låna hennes bräda, sen till stranden för lite surfing, det har varit super dåligt med vågor på senaste så man får ju passa på när dom är lite bättre. Och så har jag tvingat med Lisa :) mahahaa

Ooohh, va jobbigt, jag är typ inte trött alls. Men jag borde sova.

förresteen, I helgen fyllde vår lilla Ebba (19?!) år, ebbas present från oss kom i form av en exotic dancer och massa fest. Det va lite kul. Festen va awesome.
OCH Elin har varit här :) KUUUL. Allt är kul!

Oh, en sak till. tre veckor kvar i skolan!! var tog all tid vägen liksom?
Ska hem om 4 veckor. Vilket betyder bara 4 helger kvar.
Tur man vet att man ska tillbaka. Längtar efter att få träffa min familj <3 På tal om familj, MAMMA LÄÄSER DU FORTFARANDE MIN BLOGG?! :) *blink blink*

Ok I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0