Nästa termin.

Har kollat på gamla bilder. Nästa termin, som kommer bli min sista förrutom sommar klasserna, kommer filmfestivalen till Santa Barbara, yey. Jag har anmält mig till att volontär arbeta, vilket kommer bli awesome. Hoppas jag kommer få det. 
Isåfall kommer jag få en gratis ascool SB filmfestival tröjja och ett mini filmpass så jag kan gå o kolla på 4 filmer. Och såklart massa upplevelser och erfarenhet. 

Tidigare har James Cameron (awesome director av Avatar och Titanic), Seth Rogan, Leonardo DiCaprio, Colin Firth, James Franco varit häräh, palla rabbla upp alla. Men iallafall massa duktiga directors och actors, så jag är lite excited o se vem som kommer detta året.



Kommer ihåg när jag o Emma träffade Colin, har en bild när jag står brevid honom och ser ut som lycklig skolflicka_14 eller något. Jättetöntigt! Så den stannar safe på min dator.

Och sen springbreak och tivoli o grejjer kommer hit. wie.
Här kommer lite nostalgia!


OCH förhoppningsvis surftävlingen!! :)
2:a dagen på surftävlingen så missede jag o Chelsea bussen hem. MEN de gjorde absolut ingenting, denna utsikt var att dö för.
Santa Barbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0