1+1=0?

Fredag= Helg. yey.

Och jag vill surfa. Vågorna är bra, vädret är bra. 
Men, ingen har liksom tid eller lust att följa med mig, 
jag bor för långt ifrån havet för att gå ner själv, + det är tråkigt att surfa själv.

Buhuuuu.

Och mina rumskamrater ska gå o se bio ikväll, TWILIGHT!!! nooo waaay. Jag strejkar.
Ska sitta här som en surtant i min ensamhet o kolla på något awesome. Ingen aning om vad. men de blir nog bra. Haha :)

Oh, idag va vi på lägenhetsvisning, nja säger jag. De va feta äckliga fläckar på golvet och den va jäääätte mörk o trist. Men vi har en lägenhet kvar, nästa vecka är de visning på den. Tjejen vi ska bo med har redan sett den o säger att den e jättefin, så vi litar på henne :)

Over n´out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0