Finals week! (jag ska bara klaga liiite till)

2 midterms down, 2 more to go!!!

Dom två lättaste finalsen är klara. Och dom har gått sjukt bra.
Idag kl 12 ska min filmstudies final vara klar, tror det kommer gå bra FÖRRUTOM att jag har jättelite tid på mig. Eftersom jag har sparat det till sista minuten, för att jag har haft andra läxor att göra.

På tisdag ska mitt research paper vara klart och renskrivet (har knappt börjat), jag ska ha 15 journals skrivna (har skrivit 2) 30 writing prompts ska vara skrivna och 15 freewrites. ÖH..... give me a break please!

Just nu önskar jag att jag gillade kaffe.
OCH JAG LÄNGTAR TILLS TISDAG KVÄLL! DÅ E ALLT HELVETE ÖVER!!! yay.
Önskar att jag kunde fått en blackout och bara vakna upp och ha allting gjort. 

Jag är stressad, och det är inte kul. Blä!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha Finn, ja han kan du få. Tror han var och spelade med sitt band i SB för nån vecka sen på Velvet Jones. Rachel skrev något om det på facebook. Det borde du ha varit på! Puch och Will är snyggare btw! :D

2011-12-06 @ 17:54:23
URL: http://hanna21.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0