Filmfestival eller inte filmfestival det är frågan!!

Just nu sitter jag o grubblar, ska jag vara med på film festivalen så måste jag vara tillbaka i staterna runt den 6:e.
Vilket betyder minimalt med tid för mina sverige vänner. Which sucks!
Men filmfestivalen är något som jag velat göra länge, och som är jättebra erfarenhet! Jag behöver min mamma nuu med hennes kloka ord!

Vad hade ni gjort? Kära bloggläsare?


Well, Idag är det packdag, och vår lägenhet är kaos!! 


Japp! Say no more!

Och idag har jag gjort pizza som jag o Nicole åt upp på 10 min. Muummmaa!


De va allt! Tack o hejj!

Kommentarer
Postat av: Louise Rosenberg

Jag skulle köra på filmfestivalen.Du kommer hinna träffa familjen i alla fall en liten sväng.Känns som det är en grej som man inte ska missa.Tror om du inte gör det kommer du att ångra det. Men det är bara min åsikt hehe.

Men vad är det du pluggar nu? luggar du fristående kurser eller är det ett program?



Kul att läsa din blogg :)

/Louise

2011-12-15 @ 10:10:19
URL: http://louiseinaustralia.spotlife.se
Postat av: Hanna

Filmfestivalen! Åh, det hade jag med velat vara med på.

2011-12-15 @ 16:06:59
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: Mamma

Filmfestival såklart inget att tveka på

2011-12-15 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0