SUUUURFIIING!!! <3

Idag, e 2:a dagen i rad som jag surfar.
OOOH VA KUL DE E! och jag blir mer och mer stabil/bekväm på brädan och i vattnet för varje gång. Detta e trotts allt bara 4:e gången jag surfar. Och jag e redan kär.
De verkar vara en sån sport som det inte går att tröttna på!
okej, riktigt såhär ser det väl inte ut när jag surfar,
Snarare såhär:
eller, såhär:
Stackares tessie får inte surfa pga hennes dumma öra just nu. Men hon tog massa bilder idag så dom kommer nog lite senare. :)
Och ovanpå allting så har jag sen jag kom hit i augusti (om vår våg stämmer?!) gått ner 8 kg sammanlagt.
Wohoo, life´s good. och nu e de 29 dagar tills jag ska hem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig och jag längtar efter dig puss och kram/Mamma

2010-11-14 @ 13:41:19
Postat av: Annis

Det är skit bra, fortsätt att gå ner i vikt. Är stolt över dej. Jag ska försöka att hålla i min vikt minskning jag med nu och inte släppa greppet. See you soon. puss o kram tavel ram :)

2010-11-15 @ 18:56:02
URL: http://annisj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0