Väärme!

Ohh, hot hot hot. Igår blidde det en heldag på stranden. Najs. Åt på Shoreline strand cafe (?!). Pancakes mums!
Idag blev det film kväll/dag i goleta.
Imorgon blir det Whale Watching! (Hjälp! valar e typ.. STORA.. tänk om dom slukar hela båten. Haha)
Sen ska jag hämta kamera på skolan.
På lördag blir det filma lite. Sen var det någon dans grejj om jag inte minns helt fel.
På Söndag .. Slappedag. Och sen hitta på något med Moa, Hanna och Cliff.. SEN.... SKA JAG MÖTA UPP MIN ÄLSKADE LILLA FAMILJ :D

Bilder från stranden, :)



28 grader. Det är inte helt fel.
Dock skulle jag vilja säga att det blev liite för mycket av det goda.. Jag ska numera presentera mig som kräftan.. räkan.. tomaten.. Whatever. 
AJJ vad jag har brännt min rygg, mitt ansikte, och mina armar.. Och ska det fortsätta vara såhär najsigt väder så kommer det inte precis bli bättre med kräft brännan..
Jaja, nu ska man inte klaga. What else can I say?
..I looove Santa Barbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0