11 days..

Just nu känns allting så bra.. Det är inte så mycket i skolan (nästan ingenting alls), bara dom här långa projekten kvar. Shit va kul.
Har nu bokat light kit och kamera till helgen. FUN!
Igår hade vi en riktigt rolig directing klass, shit alla som är interesserade av film borde ta den klassen. Det är en delad första plats med FilmProduction klassen, SJUKLIGT BRA KLASSER! (sen e de ju massa plus att jag går i dom bästa klasserna också, med eyecandy lite här&var *blink blink*

På torsdag någon gång ska jag o min cinematography grupp träffas och filma, någonstans. Det står mellan här, eller Hermines place.. Får se helt enkelt. De kommer bli kul. Förmodligen de sista gruppuppgiften innan vi börjar med våra egna project. Lite trist.

Ikväll eller imorgon tänkte jag klippa mig och färga mitt hår.. (mamma, färgen var billig! så jag anser inte det som onödigt handlande, eller... whatever)

11 days to mitt fina besök anländer! Wiie

Mer? uhm.. jo.. en sak till: PISSVÄDER!
HEJ (DÅ) ...(RE).. höhöh! okej seriously.
BYE!


Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag tänkte skicka med dina föräldrar godis ner till dig, något speciellt du är super sugen på? ;) SAKNAR DIG! <3

2010-03-16 @ 10:04:22
Postat av: Sandra

Jessiiicaa babe :D jag tycker att du kan skicka ner digsjälv! I miss You!! <3

2010-03-16 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0