Ketchup doppat täcke = Fresch!

Idag har rent ut sagt varit en slappedag! Vad har jag gjort idag?? Hmm, sovit, sovit, snackat lite med bästis, o mamma, o mitt lilla söta kusinbarn, sovit lite till, öppnat läx boken, sovit ännu mer, chattat, gått o handlat, ätit, sovit, funderat på att färga håret i någon rolig färg, sovit lite till, snackat med Annis,  o nu gör jag läxan ..eller nä! Jag ljuger! för just nu bloggar jag faktiskt..
Thats life! Det börjar dra ihop sig för vår första midterm, Läskigt! På tisdag får vi information om det, och sen på torsdag äger det rum! Annars är det ganska så lugnt.
Och imorron ska det bli en rolig dag, först editing klassen som alltid är lika rolig. Sedan blir det filmproduction där hela klassen blivit indelad i två grupper som ska göra varsin zombie film utifrån ett manus som en i klassen har skrivit, (en svensk faktiskt). Faktiskt var det så att alla i klassen skule skriva varsitt manus utifrån frasen "What if zombies were created while trying to cure a disease" som vi i klassen röstade fram, sedan valde läraren ut det bästa genomförbara manus. Och nu ska vi helt enkelt producera vår egna film! Så vi har nu ett manus och är indelade i 2 grupper.. eller nej, vänta nu lite 3 grupper? Thats right! jag, Moa och en till (Dane) är lite offside, vi ska nämligen göra vår egna lilla film, istället för att vara Producent, DP, director och allt va det nu heter i dom två grupperna så ska jag och Moa göra Featurette, vi ska alltså filma hur de båda teamen klarar att genomföra hela zombiefilmerna, deras processer från ideer och manus till den färdiga filmen, man kan säga att vi tillhör de som har frihet till att göra vadsom helst, vi har inget manus, ingen producent, director o massa sånt som bestämmer vad vi ska göra. Vi får bestämma heelt själv! GUUD vad jag längtar till imorron!!
Dagen kommer sedan TYVÄRR att avslutas med 5 timmars audio lektion. USH, på tal om audion så sitter jag just nu med läxan som idag handlar om Consoles and controll Surfaces USSSH jag kräker på det, nu är jag även så väldigt duktig att jag har lyckats doppa mitt täcke i gammal ketchup som fanns på en tallrik här i rummet. Litesåhär små fräscht!
tvättmaskinen nästa!

Hooj!


By the way.. Halloween snart, och här e min kostym!......
HAHA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, har du köpt den kostymen? hahah vad roligt!!! :D

2009-10-12 @ 07:10:53
Postat av: Sandra

HAHA nej, tänkter inte göra det heller :P

2009-10-12 @ 07:12:34
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0