Hamburgare för pengarna

Idag var jag och Raghda och shoppade massa, eller ja? Raghda var faktiskt ovanligt duktig, hon handlade bara porriga underkläder från New Yorker. Det var allt, medans jag handlade betydligt mer. Nöjd blev jag i alla fall.
När vi skulle äta, skulle vi testa ett nytt mat ställe där dom gjorde hamburgare.. hmm, 79 kr. Lite smådyrt tyckte vi eftersom det var den billigaste hamburgaren där fanns. Detta tyckte vi då, ända tills vi fick se dom på våra tallrikar. Herregud jag ljuger inte om jag säger att den var en halvmeter hög. Fullproppad med massa gojs och det var nog den största och godaste hamburgaren jag någonsin ätit! Och fy vad mätt man blev, vi rullade bokstavligt därifrån sen. 

By the way.. detta är Raghda när hon nyss ska påbörja sin andra hamburgare.


Och varför jag sitter och bloggar om detta nu? många som bryr sig? Jomen såklart annars hade ni inte läst MIN blogg. HA! Jag är helt enkelt uttråkad och har idé torka på vad man kan skriva om. Och jag försöker ta igen alla dagar o veckor jag har glömt att blogga på.  Heey dessutom fick ni ju tips om ett toppen matställe ;) (Nova Lund)

Erhm? Wathever.. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0