Tre-saker-testet.. i brist på annat

Tre saker jag inte förstår mig på:

1. Jag förstår mig verkligen inte på krig, mobbning, kränkningar m.m. Var finns poängen? Vad får man ut av att kriga? Mobbas? Kränka folk? Varför gör man det?

Mina förslag är: tidsfördriv (brist på vettiga saker att göra), att man själv mår dåligt och försöker föra över det på någon annan, hämnd! Men egentligen, hur många av dom som sysslar med detta klappar sig själv på axeln och säger: detta gjorde du bra ! Hur många mår bra på riktigt av de här?

Min gissning: INGEN!

2. Hur vissa folk kan tro att de döda, (dom som begravs) sedan kommer tillbaka till jorden som ande! Liksom JA, dom e i jorden och har alltid varit där, BEGRAVDA och döda. Deras liv har tagit slut. Hur man sen kan få för sig att "själen" flyger ut ur kroppen (just när man dött också) och fortsätter leva osynlig, det är ju bara löjligt. Jag fattar verkligen inte hur man kan tro på sådant! Jag vet många som gör det, men jag kommer aldrig förstå mig på det. Man inbillar sig så mycket att man tror att det är verkligt.

3. Nu när jag sitter här och (tro det eller ej) TÄNKER.. så kommer jag på massa saker jag inte förstår mig på, som till exempel : GUD, VAMPYRER, JORDENS SKAPELSE, TV, INTERNET, ATT SPELA IN EN FILM OCH LÄGGA PÅ EN SKIVA SOM ÄR MINDRE ÄN ETT FAT. Hur får allt plats? Hur kommer man på allt, var får man allt ifrån? .. alltså herregud jag fattar verkligen ingenting ! Är det verkligen någon som gör det? .... Vår värld är mystisk.



Tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. Vill verkligen till USA igen!

2.  Dessutom har jag och Jessica en deal! Vi ska ha rullator race när vi blir gamla :) så det måste först klaras av innan jag ska dö.

3. Skaffa ett barn :) låter knäppt, men jag har inte planerat att dö på länge, och när jag växer upp vill jag ha ett barn. (och självklart en kille/man) haha !

jag vet, det är INTE likt mig att skriva så.. Men faktiskt så är det sanningen !


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. Att vara nöjd med det jag har

2. Lära mig att för en gångs skull tycka om/vara nöjd med mig själv :/

3. Hip-Hop, break/ street dance, hade varit väldigt kul att lära sig .


Kommentarer
Postat av: Anonym

woooow deeep dude :O

2009-01-26 @ 20:43:01
URL: http://blogg.se
Postat av: Sandra

OFC :O

2009-01-26 @ 21:03:32
URL: http://rumpnissen.blogg.se/
Postat av: Bästis!

rullator race, fyfan vad jag kommer att äga ut dig ;) mohaha <3

2009-01-28 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0