IM NOT DEAD !

Hejsan,
det var ett tag sen jag uppdaterade min blogg nu. Det fick jag höra av Jessica (min trogne läsare hahahah)
Men saken är den, att jag vet aldrig vad jag ska skriva.
Vad skriver man egentligen i en blogg? för att andra ska orka läsa? jag vet av erfarenhet att ingen mäniska orkar läsa en hel uppsats om vad som hände idag, igår och vem man träffade och vad dom hade på sig, vad man gjorde sen, och sen efter de, vad man åt.. Och så vidare.
JO visst ibland kan det vara trevligt om det hände något SPECIELLT som man vill dela med sig av.. Men inte alltid, inte för utdraget och inte så mycket.
Så min fråga igen: VAD skriver man om?
Vad vill folk läsa om? för det är väl ändå det som är meningen? att folk ska läsa och helst tycka det är LITE intressant
i alla fall?


TIPS ! I need tips.

Och jessica för din skull ska jag bli bättre på att skriva :) LOVAR <3


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0