10 saningar !

Okej detta kommer låta helt ynkligt.. o för er som känner mig väl detta kommer låta så olikt mig som det går att komma.  men idag e de Sandras ynkliga dag o då får jag vara lite så =)

Håll i hatten fox, för här kommer sanningarna :


1. Jag är sjukt blyg inför människor jag inte känner

2. Jag kan vara extremt lättroad och ibland skratta åt mig själv

3. Jag har fobi för rått kött

4. Jag vill inte bli vuxen

5. Jag är rädd för döden

6. Jag har världens SÄMSTA självförtroende

7. Jag brukar sakna någon att mysa med :$

8. Jag hatar lögner av alla slag. Falskhet, players, bla bla bla ja ni vet? You name it !

9. Jag har extremt svårt att släppa taget om människor jag trivs bra med.

10. Jag kollar på barnprogram varige morgon (och nu måste jag såklart förklara mig, när man vaknar svintrött kl 6 på morgonen så är det de bästa som finns: sätta igång barnprogram och bara kolla utan att ens behöva tänka, och drömma sig tillbaka till tiden som liten, då man bara satt där utan att bry sig om någonting annat) LOVE IT <3



Så nu är det eran tur att skriva ner THE TRUTH.. ooh, scaryy ! men ganska kul ändå .. eller ja?
det är bara IBLAND som sanningen är rolig. i detta fallet JA.
Skit i detta nu, glöm allt =)

Over and out !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0