Jabra Cruiser 2

Alltså måste bara dedikera detta inlägg till min Jabra Cruiser 2 som e grym!!

Mamma tjatade om att nu när jag fått körkort o sånt måste jag skaffa mig ett headset..
Så jag tvingade med Annis till netonnet! Och så köpte vi bästa headsetet eveeer!! :)

Man sätter den uppe i solskyddet och sen synkar man ihop den med telefaxen, den sparar
även ens telefonlista o allt så när någon ringer så säger den vem det är utan att man behöver titta på sin telefon..
Efter första inställningen kopplar dem sen automatiskt ihop sig så fort man kommer nära bilen och man kan då svara samtal och mera även fast telefonen ligger längst ner i väskan.

Den funkar även som fm sändare så man trådlöst kan lyssna på musik från telefonen genom bil högtalarna. Samt att det ingår (12v) biluttag - usb mini så man kan ladda både mobilen och Jabra Cruiser 2. Den funkar med alla telefomer och är jättesimpel att använda.

Alltså jag e helt såld, typ allt i ett. Batteritiden är också skitbra, taltid 14 timmar och standby tid 20 dagar. Och skulle batteriet ta slut så finns det ju billaddare till den!!


Stay Safe in Trafic :)
 
Jabra Cruiser 2 skit bra investering. Kostar 599:- och är helt klart värd varrenda krona.
Med tanke på att det är både headset och fm sändare + laddare och man slipper sladdar och äckliga headset intryckta i örat..
Dessutom är ljudet jättebra, och folk som pratar med en hör inte ens att man sitter i en bil.
 
5 av 5 toasters
PUNKT! 
:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0