6/2-2013, badass

Idag har jag lärt mig köra 240 
Alla säger: ääh fan de e ju som o köra vilken bil som helst!
Mitt svar: Nej! 
 
Jäkla bakhjulsdriven förgasar skrothög med choke o sånt konstigt.
Och sen är där sportstolar, man sitter så lågt ner att man knappt ser över instrumentbrädan eller kommer ut ur bilen.. SUCK!

MEN idag har jag lärt mig! Va inte så svårt när man väl testat!
Så än finns de hopp om att jag och 240:n kan bli vänner!! 
 
Och sen har jag "lärt mig" sladda med båda brushans bilar.
Volvon och Toyotan (bakhjulsdriven o framhjulsdriven)

Min bror kör o leker så fort han får chansen och pappa säger att man MÅSTE testa så man har lite koll på hur man möjligtvis kan häva en sladd i framtiden.
 
Well, så idag tvinga Linus mig att testa. KUL!!!
Badass Sandra typ.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0