Hejdå de la vina!

Ja, nu är det tomt! Alltså ännu mer än innan. 
Känns som att min blogg kommer bli värsta depp hörnan, well så får det bli ett tag.

Idag har vi flyttat alla saker till Nicole o Andrews storage. Det ända som finns kvar är lite köksgrejjer så jag klarar mig de närmsta dagarna. Och soffan, tvn och sakerna i mitt rum såklart..... AAHH, inget bord, (inte ens beerpongdörren) inga hyllor, inga tavlor, inga folk, INGENTING!
Det är som att de la vina håller på att försvinna. Poooff Borta! typ.

Jaja, idag har det gått depp musik på repeat. Och denna låten som nu officiellt är en sandra-beroende låt.
Det är soundtracket till Men In Black 3. AWESOME film!
Tack och hej! Imorgon blir det mer uppdatering, då kommer jag säkert skriva massa tyck-synd-om-migsjälv inlägg där jag skriver hur mycket jag saknar alla.. bla bla. Varnar er bara!

Just nu känns det liksom som att alla som åkt kommer tillbaka, men när Nicole också lämnat, och jag sitter här själv. Kommer jag nog ganska snabbt inse reality.

Fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0