Sb update.

Igår efter min o Chelseas "frukost" på sharkeez aka. margaritas och stor hink med dricka så stordäckade jag redan vid halv 9 och sov som en liten bebis.

Nu sitter jag här i mitt lilla temporära crib och kollar på Friendzone på MTV. 
Alltså ooooh, jag typ skuttar av glädje. De e så fiint! De e typ bästa vänner, där den ena har en stor crush på den andra. Och så ska den berätta och bjuda ut vännen på en dejt. 
Oh de e så fiiint när dom är såå nervösa, och så berättar dom allt dom känner för personen, och sen berättar den andra att den också har haft en crush på den och så blir dom så lyckliga. åååh, såå sött.

Detta är sånt jag roar mig med när jag har tråkigt, ibland måste man bara få drömma sig bort. (Typ som att man vill sitta på ett moln o sväva runt)

Okej Sandra tillbaka till verkligheten.!!

IDAG KOMMER NICOLE HIT!!! ;D
tyvärr är vår lägenhet inte klar än, men vår handyman sa att 1 mer dag, sen kan vi iaf sova där.


Sålänge får jag stå ut med detta:



Inte fy skam, men de hade varit skönast o få flytta in vår egna lägenhet nu. FAKTISKT!!

Kommentarer
Postat av: Ann annis Jönsson

Detta såg ju inte ut o va så fel precis :) Föresten om du går ner till filmfestivalen, GLÖM INTE FOTA Blink :)

2012-01-10 @ 02:45:42
URL: http://annisj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0