Sandra goes nyttig!

Igår var jag och Noella och handlade till vår nyttighets månad.
Har aldrig handlat så mycket nyttigt på en o samma gång. Duktig flicka!

I samma veva har jag gått o blivit sjuk! Uhh, eller nja, jag e inte sjuk, men min näsa och hals är lite, tillräckligt igentäppta för att hindra mig till att träna iaf. 

Fail!

Och en sak till, idag har det varit SVINKALLT! *Sadface*

Sammanfattning:
De e kallt, Sandra är sjuk (och sandra blir aldrig sjuk!!) och Sandra kan inte träna fast hon vill!!
FML!

Det är en synd-om-Sandra-dag. 
Sandra vill ha sin mammii här, med en Sandra o Mamma mysdag.

Och Sandra håller nog på o bli knäpp för hon skriver om sigsjälv i 3:e person :o
HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0