Lite (seriösa) tankar...

Under hela mitt liv har jag haft planerat hur min närmaste framtid ska se ut. 
Gymnasiet, USA utbildningen. 

I morse slog det mig, vad jag planerade 3 år sen börjar nu lida mot sitt slut. Efter sommaren kommer jag har mitt AA-degree, sen då??

Åka hem till Sverige? Jo varför inte.
Sitta där hela vintern med svensson liv? NO WAAY!!

Jag gillar sverige, under sommaren. Vännerna, Familjen, allt. Men så fort det blir vinter och folk jobbar det är mörkt och tråkigt så vill jag bara fly. Jag klarar en månad, jag älskar julen. MEN så fort de blir mer än en månad kallt, regnigt, slaskigt och mörkt så vill jag.. fly igen.

Jobba i USA hade varit roligt. Jag ska definitift kolla upp mina möjligheter med en councilor. 
Men på något sätt känns de som att jag vill upptäcka resten av världen också, resa runt. Ha säsongsjobb kanske. 
Se vad som finns där ute. 

Man får passa på medan man är ung. 

http://www.blueberrysprak.nu

http://www.worktravelcompany.se


Bilder lånade från google!






















Livet är fullt av möjligheter, varför inte utnyttja dom fullt ut medans man kan? 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0