FilmFestivalen!

Shit, nu kom jag på massa saker o skriva. 

Filmfestivalen alltså.
Va sista dagen i söndags, då jag jobbade på the closing party som var helt awesome. 
Fick reda på att om jag bara jobbat 2 shift mer så hade jag kunnat vara med på slutfesten. ATTANS!

Alla fick gratis dricka och gratis mat som såg helt fantastiskt gott ut. 

Festen hölls på Lobero teatern, och de va verkligen jättefint. Man stod mitt på scenen och kunde se ut över hela "publiken".

Har två suddiga kassa bilder från när allting va tänt och alla bord och saker undanplockade. Men man kan ju se liiite iaf :)




Jag har haft väldigt roligt under filmfestivalen. Ångrar inte en dag at tjag va med. Lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0