I need a job...

Caaash!!
Oh, ingen som vet någonstans det behövs folk?

Det är verkligen svårt det här med jobb. Jag menar, jag har säkert sökt 500 jobb sen jag kom hem från usa. Dem alla har jag kännt att YES det här låter ju jättebra, hoppas jag får det. (alltifrån Mc Donalds till ICA och städjobb) Men icke! inte ens ett svar kan man få.

Varför? Jag är ju bra, och när jag jobbar går jag in för min uppgift 100% . Men folk vet inte det. Min ansökning hamnar i papperskorgen så fort folk ser att jag saknar arbetslivserfarenhet. Att jag har studerat alla dessa år och har bra egenskaper spelar mindre roll. Papperskorgen it is! TACK

Konkurransen är stor helt enkelt. Men allt jag vill just nu är att få ett jobb där jag kan känna mig behövd och sedan spara ihop pengar till en bil...
Jag får panik av att inte ha något speciellt att göra.

 
By the way: Om 22 dagar har jag uppkörning! Börjar närma sig nu :D



Kommentarer
Postat av: HomerGlunk

TEST

2023-04-12 @ 03:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0