Träning och jobb!

Yoo!
Idag fick jag reda på att sommarklasserna inte alls ska bli inställda. Puuh!
Min lärare sa att dom gjorde beslutet i morse så alla kan vara lugna.

Och idag har jag o Lisa varit o hårdtränat igen! Duktiga flickor.
Vi avslutade med 20 min sim och sen lite jacuzzii..

Och nyhet nummer 3. Jag har laddat upp mitt cv på SVT och TV4, gjort en spontan ansökan till MTV
och sökt ett försälningsjobb och sen har jag skickat CV till en fotoaffär i Lund och till elgiganten. haha

Imorse fick jag svar ifrån fotoaffären som tackade för mitt mail och sa att jag skulle höra av mig när jag kommer hem! Antar att de e ganska bra :) bättre än bara ett tack iaf!



Nu ska vi kolla på snuten i hollywood. 
Heeejjj

Kommentarer
Postat av: Tina Hassellöf

Grattis till jobbet gumman hoppas de fixar sig =)

2012-04-24 @ 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0