Midterms OVER, Sandra 21 and Halloween!!

Okej, midterm exams är över, här (bara för att skryta liksom) kommer mina resultat.
Matte exam 1:
Matte exam 2: 98/100 = A

Film studies midterm part 1: 97/100
Film studies midterm part 2: 95/100

ECE midterm: 100/100

Engelska 110: Essay1 = A

Mahahaha,
Jag är officiellt 21! har köpt massa alkohol åt små kidsen som inte är 21 än. Jag har gått ut o fått massa drinkar. Fast inte massa massa, mer lagom massa :) om de makes sense. Kul

Nu e vi inne på Halloween helgen, which means maaaassaa kul, ska visa vad jag o mina rumskamrater ska klä ut oss till, eller ala utom ebba som ska vara en älva och/eller miss piggy. Haha kommer bli awesome.

Här är några fina google bilder som jag hittade som pretty much beskriver hur vi kommer se ut på halloween, Crazy circus freaks!


Kommentarer
Postat av: tessie

Ojjj! har helt missat att du bloggar igen, kul! :)

2011-11-14 @ 21:03:00
URL: http://theresesofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0