Jag är officiellt människa igen!

Jag har nu haft alla mina midterms. ÄNTLIGEN!!
YAY. På film studies fick jag 97 av 100, duktig Sandra. Min lärare skrev massa kuliga kommentarer till mig.
På matten (va iofs bara vanligt quiz) men där fick jag 2 poäng ifrån A. Vill också poängtera ut at de va 2 i klassen som fick A, 5 fick B (jag var en av dom)  10 fick C, 4 pers fick D och 17 pers fick F. Höhö där fick ni för att ni inte plugga suuckers! 

På min eng 110 uppsats fick jag A och massa bra kommentarer. Wohooo

Så efter en vecka av minimalt med sömn och massa plugg har är jag äntligen klar.
Har dushat o nu ska jag o Lisa laga 3 rätters middag till alla. 

Hon är förresten nu officiellt vår nya roommiie :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wohoo, grattis! Du är duktig du!

2011-10-12 @ 00:52:43
URL: http://hanna21.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0