dagens ord: Diciplin!

Hur kan man ha självdiciplin nog för att sitta uppe halv 3 på en söndag för att man måste plugga, men ändå inte tillräckligt för att verkligen göra det?
Whats the point med att sitta uppe då? PUCKO! jag kommer ju var död imorgon. Nämen ojjj vilket  trevligt sammanträffande, imorgon är nämligen helvetets dag.
Har final critique på 2 av mina final projects som inte är klara, och en skrivläxa som jag skulle ha tagit itu med nu, men alltså, jag bloggar ju..... Så det fattar väl alla hur det går med den läxan. 

Var fan är självdiciplinen man behöver för att sitta uppe OCH verkligen göra läxan?
Just nu har jag bara: sitta-uppe-för-att-känna-sig-duktig-diciplinen.


Nä, läxa kanske? sova kanske? Får se, fortsättning följer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää men Sundra !



Du är nästan duktig pussss...by the bay DU FICK EN LÄXA AV MAJ SOM DU NT HAR GJORT ÄN :D

2010-05-30 @ 20:39:28
URL: http://raghda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0