Uuh, midterm today..

Nu sitter jag hemma o ska snart ta bussen till skolan, lite såhär små nervös är jag.. Idag ska jag nämligen ha min första midterm, det känns bra, jag tror jag kan det jag ska knunna även om det inte känns som det just nu. Jaja, det återstår att se helt enkelt. 
Igår när jag kom hem fick jag även en liten glad överraskning: Mitt paket hade kommit, som min söta mamma hade skickat för någon vecka sen. Sen fick jag åka och införskaffa mig ett paraply. HÖRDE NII???! Paraply?!.. Thats right! Här har det faktiskt regnat nu i 3 dagar, idag ser det dock ut till att bli bättre, solen är framme och det någorlunda ljust ut! (Synd jag som ville använda mitt fina paraply nu ju)

Ja så är det, mitt i pluggandet så frågade Tina ifall jag ville testa sminka henne som en zombie (förbereda lite inför zombiefilmen dom ska göra). Det blev ganska coolt, men ännu coolare blev det efter lite redigering i photoshop.



Nej nu måste jag läsa igenom boken, o förbereda mig lite inför provet.
Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till Sötnos, du är bäst.

2009-10-15 @ 19:25:56
Postat av: Annis

Lite sent men lycka till xD

2009-10-29 @ 01:39:36
URL: http://metrobloggen.se/annis87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0