Jag har världens äckligaste tandkräm!

Jahapp nu sitter jag och kollar lite på film efter att ha haft en fruktansvärt produktiv dag, jag har faktiskt gjort en sammanfattning från aptråkiga audio boken, sen har jag även gjort halva DVD soundtrack critique läxan. Så nu kände jag att jag får ta och koppla av lite framför Prinesn och jag (som går på tv:n just nu), sen i morgon blir det läxa för hela slanten.
Idag kom det ett litet brev till mig, ett väldigt efterlängtat brev eftersom jag visste att det skulle innehålla pengar. Det var från min älskade farmor, faster o min kusin. Det lyste upp min dag rejält.

Och nu tänkte jag berätta lite om i torsdags, efter skolan, från kl 6-10 pm. Då befann vi oss i ett parkeringshus på skolan för att medverka i en film. Lite Crew, lite bakgrunds actor och sådant roligt. Jag vet inte vad man ska säga? Mer än att det var superkul. Här kommer lite bilder som får tala för sig själv!

Såhär fin är (en liten del av) vår skola på kvällen.





Filmen ska vara något Fight Club liknande. Killar VS Tjejer
Well, nu har jag berättat lite ointressant om min dag, hoppas infon och bilderna tog upp intresset lite iallafall.
Nu tänkte jag äta lite glass och fortsätta kolla på tv:n.

By The Way, min tandkräm är nog den äckligaste som någonsin gjorts. BLÄÄ

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: per

jag tror inte din tandkräm är lika äcklig som lennarts brylcreme.smaken av härsket tran satt i över 2 dygn,

2009-11-11 @ 18:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0