Halloween is awesome

Det värsta är över nu.. och med det menar jag Midtermen i Audio. TYVÄRR så dröjjer det 5 veckor innan jag slipper hela audio lektionen helt. Oh herregud hörde ni?? 5 veckor kvar i skolan. Det är helt sjuuukt vad tiden flyger iväg, och om bara 39 dagar kommer jag hem. Känns dock rätt sorgligt att tiden går så snabbt ibland.
Iallafall det känndes som att midtermen gick okej med tanke på hur lite jag faktiskt övat, jag skrev som bara den och förvånades över hur mkt jag "kunde". Det mesta var bara strunt, och babbel men det är bättre än att inte skriva något alls. Vi får väl se hur det går.

Och sen måste jag säga att halloween här är helt sjukt här i Santa Barbara! Det går verkligen inte att beskriva, (som man brukar säga; Måste upplevas) Riktigt roligt hade vi. Och träffade MASSA kul folk, både nytt och folk man redan kände.
Det var som vanligt, vi gick runt till olika hus i hopp om att hitta Superfesten och tillsist hamnade vi på ett ställe där (som vanligt) ALLA svenskar var.. Suck... Nej men det var kul det också.
SJUKLIGT hur mycket folk det kan vara på ett o samma ställe.
Här kommer lite bilder också
(kommer fler sen PÅ FACEBOOK)

(VAMPYR för dom som inte fattar)


JAG SAKNAR MIN GAMLAMORMOR !
OCH MIN FAMILJ OCH SLÄKT !
OCH MINA VÄNNER !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var riktigt AWESOME med Halloween! :D Vi var dem bästa vampyrerna! Eller okej du var den bästa vampyren, för jag glömde mina tänder hemma :P

2009-11-03 @ 21:49:43
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jadu hanna! jag blev allt lite besviken när du glmde dina tänder hemma! :P

2009-11-03 @ 22:44:56
URL: http://rumpnissen.blogg.se/
Postat av: Sandra

MEN, det var AWESOME ändå !! :D

2009-11-03 @ 22:46:46
URL: http://rumpnissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med min bästaste bästa kompis! Snart kommer du hem och jag längtar såå ! <3

2009-11-06 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0