VILL.. HA.. NY.. TELEFAX..

Min telefon funkar inte längre..... Eller jo! 
Själva telefonen gör, men start/lås knappen har slutat funka helt, så när den väl låser sig kan man inte starta den igen. 
Eller jo, sätter man i laddaren så startar den sig igen..

MEN hör ni hur det låter? OM MAN SÄTTER I LADDAREN SÅ STARTAR DEN IGEN!!

Sandra vad är klockan? Sandra kan du ringa den? OMG Sandra logga in o kolla på facebook.
Hmm, ja vänta lite,ska bara rota fram min laddare, sen hitta ett vägguttag och koppla in min telefon lite snabbt så den startar!!!
Just a minute!!

Behöver jag säga mer??

Jag gillar min telefax men tyvärr känns den lite väl sliten!
Så nu har jag kollat in en sådan här snygging:

VILL HA!!!!

Ska fjäska med mormor om hon vill köra till Elgiganten och förlänga mitt abonnemang så jag kan få ny telefax!
:)

Kommentarer
Postat av: Emmy

hehe sandra de nog dags att skaffa ny :)

2013-02-13 @ 12:04:58
URL: http://emmysaid.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0