Update from Swerige!

Ja, då e man tillbaka i Sverige (har varit de 1 och en halv månad nu).
Det suger. Jag saknar Cali. 

Men men, jag söker jobb som en galning för tillfället och tar igen missad tid med familj o vänner. 
Jag har börjat övningsköra och har precis skrivit in mig på körskolan. Och så har jag skaffat mig en riktigt dyr önskelista..... hehe.

Först:
Jobb, och klarat körkort. 
 
Sen:
1. Lägenhet, gärna i Eslöv med nära till både kompisar o familj. HEJJA ESLÖV. haha
2. Bil. Får bli lite nybörjar bil. En skoda octavia rs hade jag tänkt mig. Kan inget om bilar men min kusin har en                sån och pappa sa att det är en bra och billig bil, han får helt enkelt följa med när det är dags.
3. Hund. VILL HAAA! Har inte bestämt ras än, men den måste va hyffsat liten och SÖT ;D
 
Så det var allt :)

Typ något sånthär:
 
Gult e fult?! Näe!!
 AAAWWWW
Pluttehundar. Alla bilder är lånade från google. Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0