Fredag den 13:e

Okej, så min fredag 13:e har ändå varit helt ok. 

Noella skulle ha flyttat in i vår lägenhet, men hon kunde inte få hit sin säng så hon flyttar in helt imon istället.
Idag åkte vi runt o kollade soffor, hittade massa fina o dyra, men till slut hittade vi en som vi ville ha för ett skapligt pris.
Vi gick o tänkte på det 3 minuter, när vi väl bestämde oss för att slå till, så gick vi upp där soffan stod och skulle berätta att vi ville ha den, när jag o Noella precis kommit upp för trappan så ser vi hur butiksbiträdena slänger av alla kuddar och dynor för att i nästa sekund ta varsin ände och bära ut den....... (tänk er oss stå o skrika neeeeeeej i slow motion samtidigt som hela utspelandet verkar ta 10 minuter istället för 1)
Ja de va vår fredag den 13:e.. Mitt framför näsan sådär bara så försvann vår fina soffa... Bajs

Just nu är snorungarna (tihi sorry!) ute o ränner i IV, jag orkade inte åka ända dit idag så jag stannade hemma.
Såhär blev resultatet av min hemmakväll:


Såja, lite småstädning, småpyssel o lite lek med nya kameran!

Har fortfrande massa o städa, packa upp, slänga och massa att lära om min nya kamera. Har inte hunnit bli vän med den ännu. 

MEN det får bli morgondagens projekt. Nu är klockan 2, så nu är de läggdags.

Natti NAtti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0