Bra dag!

Idag vaknade jag upp i mitt nya rum. Underbart. 

Sen har jag varit på filmfestival möte, shit va taggad jag är! På ett av eventen jag ska jobba på måste man antingen vara filmskapare, sponsor, festival crew eller ha ett pass som kostar 1.600 dollar(!!!!) typ 11.200 svenska kronor.
Lite coolt faktiskt.

SEN idag fick jag min kamera. Yey! Canon EOS Rebel t3i, även känd som Canon EOS 600D.
Tyvärr har vi inte fått nycklen till vår brevlåda där förmodligen mitt minneskort ligger. Bummer!

Och, haha sen har jag gjort något roligt. Hittade en fin klänning när vi var ute på shopping runda. Den passade, men jag kommer INTE använda den med denna kroppsformen. De passar liksom inte.
Men den va verkligen jättefin så jag köpte den i syfte för att kunna ha den när jag tränat bort överflödigt fett.

Sen avslutades kvällen med Kaliforna Pizza Kitchen och filmkväll med svenskt godis.
Imon kommer Noella. Då ska rummet vara städat och organiserat.

Och nu e de sovdags! 
Puss på er!

Klänningen

Min nya älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0