Nu jävlar!

Idag har varit en bra dag. Jag gillar att på måndagar onsdagar o fredagar så börjar min dag kl 11, med simning. Härligt! Efter det har jag matte, som får mig att känna mig så himla smart, De gillas!

Sen övriga lektioner har jag Historia som verkar assvårt, men läraren är riktigt bra så de e lugnt, och sen astronomi som är kul från 6-9 tisdagar och onsdagar.


Which means mina vänner: Torsdagen ledig! 

Så imon ska jag ta tag i mitt liv, komma igång med träningen (har ju inte varit på gymmet på en månad.. INTE OK!)

Och sen ska jag jobba på filmfestivalen!


SÅHÄR vill Sandra se ut!!!


INTE SÅHÄR!!!

PUNKT

Kommentarer
Postat av: Ann annis Jönsson

Håller med dig!1 bilden, klart man vill se ut så 2 NEEEJ så vill man ju inte se ut :S



Puss o Kram

2012-02-03 @ 13:32:01
URL: http://annisj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0