Besviken...

Idag hade jag o Lisa varit iväg o köpt en såndär plopp till badkaret, så vi trodde äntligen att man kunde bada.
Vi köpte massa badsalt och badskum. 
Och jag bunkade upp med massa tända ljus och en bra tidning. Well....

Tror ni att det funkade eller? Nej, när jag väl fått i ploppen (med våld!!) så fanns det något (ursäkta språket) jävla hål mitt i badkaret, så när vatten nivån kom över en decimeter så rann det ut.... .................................

Okej, så jag hade gett mig fan på att bada så istället för att stänga av vattnet så behöll jag det på, så samtidigt som vattnet rann ut så fylldes de på igen.
Skitsmart tyckte jag!!

I 2 minuter innan vattnet blir iskallt!!
Suck!

Some things are not meant to be!!! I guess!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0