Vårt peppar kar har damp!

Ville mest säga hej. Och till mamma att jag mår bra :) men just nu är våra grannaar kaos. Dom som tar sprutor och sånt. Vi har officiellt fått en av våra grannnar som inneboende nu. 

Och jag håller på att läsa till min midterm som ska vara klar om 7 timmar. Sjukt drygt. Ska läsa 20 sidor, kolla 3 video klipp, och sen kolla på en film. Sen ska jag skriva en typ uppsats/analys om det. Och försöka få in alla termes som jag lärt mig under terminen. Yaaay.
Just nu...
Jag försöker krydda min tomat men pepparn har på något vis geggat ihop sig och bestämt sig för att stanna inne i pepparkaret. Så jävla korkat!! DUMMMAA!!!

De är allt som jag hade på mitt hjärta för denna gången!
Over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0