Midterm 1 DONE

Fyfan, de va inte så jobbigt bara fruktansvärt tråkigt. Har haft en hel vecka på mig också. 
Skulle läsa 20 sidor, 
Kolla på 3 film klipp,
Kolla på en film och analysera den, (Some Like It Hot, kul film men den var ganska svår att skriva om)
Sen skriva typ 3 sidor om filmen,

Skit tråkigt och jobbigt. Jag är bäst på att skriva 3 sidor i EN mening!! Men tvärtom, skriva en mening till 3 sidor är en helt annan femma. Fyyyy. 

Nu är det klart iallafall. SKÖNT! Och jag ska ALDRIG mer i hela mitt liv ta en online klass. Läxa/midterm/quiz ska vara klart på söndag kl 11.55 pm. JA, och folk som känner mig vet att jag alltid sparar allt till sista minuten, Guess what, sista minuten är helgen. Kul helg, kul liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0