heeelg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej hopp, det är officiellt helg (om någon skulle missat det eller något).

-Dagen började med matteprov, de gick bra.
-Nicole är out of town, i Sacramento hos sin kusin. (Nicoleee!! Våra tandborstar känner sig ensamma utan din! )
-Det är 25 dagar kvar tills jag blir 21. Eller vänta, här blir det 26 för de e fortfarande den 30:e. (=FEST)
-På söndag ska min midterm exam vara klar (som jag såklart inte har börjat med än) ungefär såhär känner jag för de: blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
-Idag har jag och Ebba varit duktiga flickor, vi gick till skolan och sprang på la playa stadium. Nu ikväll belönade vi oss med middag på California Pizza Kichen. Så de blev väl +- 0 på den träningen.




Google bilder. Fint va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0