.....

Igår storstädade jag vårt vardagsrum, SKRUBBADE vår äckliga heltäckningsmatta. De va då jag kom på reglen : Ta av skorna! Den som går in med skor ändå städar golvet!!!

Well, folk fattar inte riktigt. Och går ändå in med skor.
Jag: Take off your shoes!
"Oh, sorry.  Sandra you know what?! You are the most responsible person I know."
................. 

Bara för att jag vill ha en ren lägenhet? haha 

Jag blir typ sedd som en mamma bara för att jag STÄDAR mycket och säger åt folk att städa upp efter sig.. Seriöst, de ända är att jag hatar att bo som en jävla gris i en svinstia. Men tydligen gillar folk det här.

(Nej jag är inte bitter.............)
Edit: Nu när jag läser detta igen, jag låter ju typ jätteaarg. Det är jag inte, och absolut inte på någon.
Jag va bara tvungen att gnälla av mig lite!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0