Disney Dille.

Jag har typ nostalgitrippar. Och har förtillfälligt en obsession på disney, låtar och filmer.

Har kollat på denna månaden: (höhö, JA JAG ÄR SNART 21ÅR GAMMAL!!!)
lejonkungen 1,
Toy story 1,2 och 3
Hitta nemo
Tummelisa
Björnbröder 1
Alice i underlandet
Pochahontas
Bilar

Filmer som jag ska kolla på:
Lejonkungen 2,3
Tarzan
Micke o Molle
Kejsarens nya stil
Atlantis
Kogänget
Ringaren i notredame
Upp
Ett småkryps liv
Monsters ink
Råttatouille (aldrig sett)
Mannen från mars
Inspector gadget

Andra filmer:
Despicable me
Grinchen
En andra chans
Ohhh, nu får jag sluta.. Jag kommer på massa filmer som jag gillade när jag var liten.. vissa kommer jag knappt ihåg. Kuul. Nu har jag massa att göra när jag är uttråkad. 
Fast de är inte kul o kolla film själv hela tiden, får försöka tvinga någon att se dom med mig. Hööhöhöheheheh

SANDRA!!!! - tillbaka till läxan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0