Vad ska man skriva här?!

Heej bloggen!
Haha, nu sitter jag typ o skrattar åt migsjälv. Och tycker att jag är jätterolig som skrev: "hejj bloggen"
Well, måste försvara mig med att jag e trött o uttråkad. 

Iaf, jag har registrerat mig för nästa termins klasser, Kul! blir surfing klassen igen, skönt när man liksom har det som en klass och får betyg för det. Dessutom är det snygga livvakter som håller koll på om man skulle drunkna eller något. Jag klagar inte.

Elin har varit här o hälsat på, de va roligt. Och Tessie har inkluderat mig i awesome planer över springbreak. Dom kommer nämligen hit, Elin, Tessie och någon kompis till dom. 
Då blir de vegas, lake havasu och San Diego!! Jag är taggad till tusen!

Nu, lite bilder.

Första lagliga drinken i USA!

Halloween!



Födelsedags "kalas"
Haha, jag är glad att jag slapp bli utsatt för dessa akrobat konster..

Hårig liten sak som sitter utanför vår lägenhet. Snygga skor ska vi hångla?!





IV, asfin view från festen vi va på! JATACK!

Eld snubbar. Coolt

Fest, någonstans.


Utgång :) Elin är o hälsar på. Weey!




Har kollat igenom masssa gamla bilder. Vilka tider alltså. Kommer bildbomb på det också.
För, nu är jag typ, på bildhumör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0