4 racoons utanfor var lagenhet! Saaa sooota! (imagine prickar over a och o)

Ny dator! Min gammla dog!
Rest In Peace gamla Bettan! Kommer nastan sakna dig! Men bara nastan.

Datorfanskapet dog mitt i laxan, sa imorse fick jag springa ivag o kopa en ny.
Helt spontant tog jag de billigaste jag hittade, bara salange, tills jag kommer hem.
3100 svenska riksdaler blev det! inte illa.
Och jag tankte, well ska bara ha den tills jag har rad till en ny. Men, jag borjar gilla den. Fina fina Bettan! (JA denna heter faktiskt ocksa Bettan!!!)

Iaf, de anda som e daligt, att de e engelskt tangentbord. Blooo (prickar)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vilket sammanträffande att dem heter precis samma sak! ;D Jag köpte ju också en amerikansk dator när jag var där och kunde byte så det var svenskt tagentbord på det amerikanska. Så det kanske du kan göra? Tog ett tag att lära sig knapparna men.. Iförrgår gick tyvärr den sönder med så ska köpa en ny på måndag.

2011-11-26 @ 15:34:44
URL: http://hanna21.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0