Torsdag kväll på de la vina!

Hej, det ekar i lägenheten, eller... Nej de gör det inte. Men de jag vill ha sagt är att idag åkte Nicole också! Tråkigt, så nu är det bara jag o Ebba kvar! Fast vi har redan hunnit skypa med Nicole 2 gånger och Lisa typ 5 :)

Idag är det movie night. Och Ebba föreslog skräckfilm!
Jag: Nja, måste vi?
Ebba: JA! Och vi ska sova med olåst dörr inatt! (ascool Ebba)
Jag: Näää! Dörren ska vara jättelåst när vi sover! (Rädd Sandra)
Ebba: Okej men vi kollar på filmen med olåst dörr.
Jag: Njaae, okej då! MEN när vi sover ska den vara låst.
JAg kollar på en trailer och visar Ebba.
Ebba: Ohnej den har jag sett! Sandra!!! kan vi inte se något roligt istället? (Rädd Ebba)
Jag: Nää, nu skulle vi ju kolla på skräckfilm.... (Besviken Sandra)
Ebba: Nej jag vågar inte.  Kan vi inte kolla på något mysigt roligt istället?

MES!!!!!
De va allt för denna gånen! 4 dagar kvar folks! Yeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0