Hej

Idag har jag haft pluggpaus hela dagen :) eller nej, imorse (på min första och ända lektion) hade vi matteprov. Känndes som att de gick helt awesome! Good.
Men jag har inte tagit tag i mitt research paper inu. Blää. Jag skrev de, men min lärare sa att de va oorganiserat och rörigt. Japp, I agree. Så det är bara att börja om. 

Jag o Nicole gick ut ikväll för att checka in de nya stället som har 18+ eller alltså de har varit där alltid, men innan har man gått till ett annat ställe. Nicole va packad o jag va spiknykter. De va kul, träffade massa random folk!

Imorgon blir det International Office och få mitt I20 påskrivet så jag kan komma tillbaka nästa termin (Hatar Nicole o Lisa som är amerikaner och inte behöver ha visa o grejjer.. Typ). Och så ska jag lämna in studieförsäkran så jag får csn (jaja, intresseklubben antecknar.) 

SEN blir de bibblan, YEEEY skolarbete. Gotta love finals week.!!
SEN är det winter celebration i skolans kafeteria, gratis mat och lite underhållning, tomten ska komma dit också. Yeeey. De va trevligt förra året så de blir nog kul nu också.

FÖRRESTEEEEN!!!!! Ingen kommenterar på min blogg!!! Halllååå, jag behöver lite snälla kommentarer *blink blink*
Vem läser min blogg förrutom mamma o Annis? Haha

EDIT: och HANNAA såklart, trogen bloggläsare!! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

men hallåee! jag läser också din blogg, SLAVISKT! och jag brukar ju kommentera då och då :(

2011-12-01 @ 21:02:31
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: Tomten :P

Jag o tomtenissarna :) Puss & Kram från alla 695 tomtenissarna och tomtefar själv Asg

2011-12-01 @ 21:44:55
Postat av: Moa

Jag läser också ofta! :) Så kul när du börjat blogga ordentligt igen! Såååårry att jag är dalig på att ge kommentarer ("Dalig stil!" höhöhö).

2011-12-02 @ 18:38:14
Postat av: Linda

Jag smyger oxå in och kikar här ibland;)

2011-12-05 @ 20:53:18
URL: http://lindaspysselsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0