God Jul.

Japp, min jul var riktigt god.
MEN, snön var saknad! 

Firade Jul hos mormor denna gånen, (som bor en gata ifrån oss) och alla var där. Riktigt trevligt.
Först massa god mat, sen kale anka och julklappsutdelning, efterrätt och sen avslutades kvällen som vanligt med Wii. Riktigt kul.

Klockan 10.30 va jag helt färdig, och redo till att gå o lägga mig (tror de kallas jetlag va?!)
Min jetlag har varit ganska snäll faktiskt, har blivit trött vid 9. men har kunnat hålla mig uppe till 10.00-11.00
Och sen vaknat kl 7.

Meen, när jag då va påväg hem för att sova, så får jag sms av Jarin: "Vi e hemma hos mig o dricker. Du ska komma hit!"
NEJ jag ska sova!
"NEJ du ska komma hit!"

Well, eftersom han bor 2 hus ifrån mig så tänkte jag att jag skulle gå dit och säga hej iaf. 
De va trevligt o träffa alla, spelade lite svensk beerpong och så, kl halv 4 kom jag hem och idag vaknade jag kl 12.

Tror min Jetlag är botad!! :) tack tack.
Idag blir de utgång med Nina!

Bilder kommer!

Hoppas ni alla har haft en jättebra jul :)

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd (Anorexia Nervosa)

Gott nytt år sötnos! :) <3

2011-12-31 @ 10:45:18
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0