6 dagar.

Heeejj, har plockat fram en kulig bok jag köpte för ett tag sen!



Den är ganska kul, en bok fylld av hat helt enkelt. 
Jag är ingen hatisk person alls, inte ett dugg men det är kul o se hur mycket jag ogillar (mer passande ord) ändå.

Här kommer lite som fröken Öhman inte gillar:
-Vara ensam.
-Att vara uttråkad.
-Vrånga människor som bara vill vara elaka.
-Att inte vara trött när man måste sova, eller inte kunna sova när man är trött.
-Att torka disk/tömma diskstället.
-Se bilder på sigsjälv.

Typ, inte så jättehatiskt om man säger så. Sanda är snell hest!


Ohh, såg precis mina betyg,
Matte: A
Film Studies 116: A
ECE: A
Har inte fått betyg i Engelska 110, men efter research paperet och mina inte inlämnade journals så gissar jag på ett D (vilket inte är godkänt..) Alltså jag menar, jag kan nog inte få ett F, det är omöjligt att gå från ett A till F på grund av en misslyckat uppsats och lite jorunals?? 
Jag hoppas iaf på ett C...  HOPPAS!!


Just nu sitter jag i soffan o väntar på att Ebba ska komma hem så vi kan gå o handla mat, jag testar min kudde som jag ska ha på flygplanet, sjukt skön! tummen upp för den!!
Och på Facebook börjar inläggen: "Hemma" strömma in, och jag blir jätteavis. 
Har hemlängtan!

Vill hem till mammiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0