OMG..

Idag har jag surfat, haha nej, men gjort ett tappert försök till det iallafall.
Alltså jag skojar inte när jag säger att de va de värsta jag gjort!!!! Alltså inte själv surfingen, det var ganska kul (även om jag ramlade av hela tiden när jag bara satt eller padlade haahahah ) men de som gjorde att jag helt plötsligt fick panik var när jag trillade av och kände SJÖGRÄS.. FYFAN. Eller bara botten över huvudtaget.

Jag kan inte ens bada i havet när jag inte ser botten för jag får panik. Vad tänkte jag liksom när jag kom på tanken att börja surfa? haha
Well, när vi först skulle i så var det hur många delfiner som helst bara 2-3 meter ifrån oss :D HÄRLIGT!!


Det betyder att hajjarna inte e där o härjar. (för alla har väl hört om USCB studenten som dog av att han blev hajbiten bara en liten bit från santa barbara.) Sjukt hemskt.


Jaja, jag ska nog göra ett nytt försök! Fortsättnign följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0